نیم نگاهی به فعالیت کانون فرهنگی راهیان قدس در مسجد علی بن ابیطالب(ع) دولت آباد

ه گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، برای بررسی فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تنها کافی است، روند برنامه های اجرایی یک هفته آن را مورد تأمل قرار داد.

فعالیت فرهنگی، هنری و آموزشی طی یک هفته گویای پویایی، توانمندی، هدفمندی و در نهایت تمامیت عمل و دلیلی بر رونق کانون فرهنگی هنری مسجد است.

آنچنان که فعالیت یک هفته کانون فرهنگی هنری مسجدی در دولت آباد کرج با عنوان کانون فرهنگی هنری راهیان قدس در مسجد علی بن ابیطالب(ع) گویایی این موضوع است.

منطقه دولت آباد یکی از مناطق قدیمی و اصیل شهر کرج است، که تقریبا از لحاظ جغرافیایی در مرکز شهر واقع شده و از نظر جمعیتی با رشد جمعیت رو به رو است.

از این حیث فعالیت فرهنگی، هنری و ورزشی در این منظقه بسیار با اهمیت و ضروری است.

تأملی هرچند کوتاه در این مسجد از حضور اعضاء شورای شهر، برگزاری همایش هایی چون بزگداشت حماسه 9 دی و … بیانگر روحیه جوانی و پویایی در این مسجد است.

آئین بزرگداشت شهید رشید شریفی در تاریخ 23 دی ماه با همت کانون فرهنگی راهیان قدس یکی از برنامه های مناسبتی در حوزه ایثار و شهادت بود، که با استقبال پرشور مردم و جوانان محل همراه شد.

کانون فرهنگی راهیان قدس در مسجد علی بن ابیطالب(ع) از مشکلات و دغدغه های محل غافل نیستند، از این رو طی هفته گذشته جلسه ای با حضور معتمدین محل با هیئت امناء در مسجد برای رفع یکی از مشکلات و مسائل برگزار شد.

همچنین در حوزه آموزشی نیز این کانون فرهنگی حرف هایی برای گفتن دارد، آنچنان که با برگزاری دوره آموزشی ریاضی مهندی در مسجد برای دانشجویان به رفع مشکلات درسی آنان می پردازد.

تمام این برنامه ها در ظرف یک هفته، نشان دهنده فعالیت، شور و حرکت و ایستایی اعضاء کانون فرهنگی راهیان قدس است

مطالب مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *