آموزش سواد رسانه در مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع)دولت آباد کرج

نخستین دوره آموزش سواد رسانه در مساجد استان البرز مصادف با آغاز امامت حضرت مهدی(عج) در مسجد جامع دولت آباد کرج با حضور جمعی از فعالان کانون فرهنگی هنری راهیان قدس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان_البرز جایگاه سواد رسانه در مساجد به عنوان یکی از  مولفه های مهم برای فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد همچنین دیگر اعضاء فعال مساجد تلقی می شود.
 
کانون فرهنگی راهیان قدس در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) واقع در دولت آباد کرج امروز( ۱۵ آبان) میزبان برپایی آئین افتتاحیه طرح سواد رسانه در مساجد با همت دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز، سازمان بسیج رسانه استان البرز و ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد این استان بود.


طی این نشست تخصصی جمعی از فعالان مسجدی که از گروه های سنی نوجوان و جوان بودند حضور یافتند و از مبحث رسانه ای با عنوان عملیات روانی و رسانه از محضر استاد صاحبکاری استفاده کردند.

«ابراهیم نورورزی فر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص برپایی این آئین و اهمیت آن گفت: امروزه ضروری است که تمام افراد جامعه نسبت به رسانه شناخت لازم را داشته باشند تا در وقت لازم  فریب بازی ها و ترفندهای استکبار را نخورند

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز افزود: آگاهی از ویژگی های رسانه همچنین تربیت خبرنگار متعهد انقلابی به عنوان یکی از اهداف برنامه های آموزشی سازمان بسیج رسانه استان البرز است.

این استاد رسانه تصریح کرد: ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد پتانسیل موثری برای برپایی دوره های آموزشی است و در این مسیر نقش امام مسجد برای آگاهی بخشی و هدایت نیروهای مسجدی در جهت اعتلای هر چه بیشتر دانسته های رسانه ای اهمیت دارد

مطالب مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *