اجرای بازی های رایانه ای در قالب تدابیر کانون فرهنگی مسجد جامع علی بن ابیطالب(ع)

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع علی بن ابیطالب(ع) از اجرای بازی های رایانه ای در ایام اوقات فراغت خبر داد و گفت: ایزوله کردن محیط به شکل خصوصی سازی می تواند یکی از بسترهای نظارتی بر بازی های رایانه ای تلقی شود.

گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، بازی های رایانه ای از جمله برنامه هایی است که همواره مورد استقبال و تقاضای بسیاری از نوجوانان و جوانان است.

در این راستا؛ کانون فرهنگی هنری راهیان قدس واقع در مسجد علی بن ابیطالب(ع) با اجرای برنامه های نظارتی در بهره مندی نوجوانان و جوانان شرائط بهره مندی از بازی های رایانه ای را با تدابیر آگاهانه ای فراهم کرده اند


محسن خدابنده، مدیر کانون فرهنگی راهیان قدس در این رابطه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز گفت: بیش از چهار ماه است که از سخت افزار گیم نت در محیط کانون استفاده می شود.
 
به گفته خدابنده، ایزوله کردن محیط، خصوصی سازی و گزینشی برخورد کردن با بازیکن ها، همچنین انتخاب مدیر برای نظارت بر بازی ها از جمله برنامه هایی است که مورد توجه است.
 
وی خاطرنشان کرد: این سخت افزارهای نواقصی دارد ولی جذابیت های آن برای نوجوانان انکار نشدنی است

به گفته حسن خدابنده ((مدیر کانون فرهنگی هنری راهیان قدس دولت آباد کرج)) گیم نت به عنوان یه بازی و فناوری جدید و جذاب در میان جوانان و نوجوانان ابزاری برای جذب ایشان به محیط مسجد می تواند باشد.

مطالب مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *